Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2011 09:24 - Свободната енергия - алтернативата на АЕЦ Белене
Автор: narrep Категория: Политика   
Прочетен: 2415 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Вместо да стоим скъпа, нерентабилна и най-вече опасна атомна централа поради земетръсната активност на площатката можем да увеличим мощностите на ТЕЦ Марица Изток като построим към нея допълнителни нефоциални паркове генератори на свободна енергия. Така можем да получим допълнителни няколкото хиряди мегавата призводствени мощности на електо енергия, които са ни необходими.
Такива тайни паркове за свободна енергия могат да се построят към всяка електроцентра, ветропарковете и соларните паркове коиот се каним да стром. Допълнителното електричесто получено от свободната енергия ще ни е добре дошло.

Ако някои се притеснява от свободната енергия, можем да я ползваме тайно:
За допълнително призводство на ток в централите от СЕ генератори.
За енергоемки производства - ел.металургия, алуминий, синтетични скъп.камъни и др,
За водородно гориво за коли и др.
Ако някои сили въпреки това не се съгласят с това, тогава пък ще я разкрием пред света и ще разбием монопола им над енергията веднъж за винаги.
Край на енергийната зависимост на България!

За свободата на България!
 
С подкрепата на компаниите Pierce-Arrow Co. and General Electric през 1931 Тесла свалил бензиновия двигател от новият автомобил на фирмата "Pierce-Arrow" и го заменил със стандартен електромотор за променлив ток с мощност 80 к.с. (1800 об/мин) без нито един от традиционно известните външни източници да захранване.

После купил от местния магазин за радиочасти 12 електронни лампи, няколко проводника, шепа резистори и събрал всичките тези придобивки в кутия с дължина 60 см, ширина 30 см и височина 15 см с две стърчащи навън пръчки с дължина 7,5 см. Закрепвайки кутийката зад седалката на шофьора, той издърпал пръчките и обявил: “Сега имаме енергия”. След това той карал колата една седмица със скорост до 150 км/ч.

Тъй като двигателят в колата бил с променлив ток без никакви батерии, тук възниква въпросът – откъде взема енергия? Тесла отговарял: “От етера около нас”. Хората започнали да говорят, че Тесла е безумец и няма начин да не се е съюзил със зловещите сили във вселената.

Това разсърдило Тесла, той свалил тайнствената кутия от транспортното средство и се върнал в лабораторията си в Ню-Йорк. Тайната му си отишла заедно с него!"

Асинхронните електромотори може да работят и с много висока честота на напрежението, защото при тях винаги роторът изостава от магнитното поле на статора - така дори с увеличаване на честотата и съответно увеличаване на скоростта на въртене на магнитното поле в мотора, той ще може да работи
нормално - роторът следва полето колкото и бързо да се върти то, просто "изостaването" от него ще е повече!
Това решава проблема с възстановката на електромобила на Тесла:

Предполага се, че кутията на Тесла(същата коята монтирал в електромобила си) е съдържала осцилатор свързан с диполна антена, която излъчвала вълни, на които полувълната/половината им дължина е по-дълга от самата кутия. Те се отразявали от стените й(метални, но може и с мрежа от проводници - отражателна решетка) и се скъсявали  по квантовата механика и енергията им се увеличала( до Минималната енергия на кванта - вълна-частица в ограничено пространство, по-ниски стойности на енегията от нея са невъзможни - по уравнението на Шрьодинген - минимална възможтна стойност на енергията на кванта!) заедно със честотата и са се приемали от друга антена за увеличената честота където се е получавал високочестотен ток, който може да е бил изправян с токоизправител. Това може да се обясни и с принципа на неопределеност на Хайзенберг като при увеличаването на пространствената определеност  c намаляването на пространството, в което е ограничена вълната частица, се увеличава пропорционално импулса й и съответно енергията й.

За конкретната схема може само да се гадае.

Може да се предположи, че е използвал рамкова/диполна антена свързана с двулампови осцилатори за 2,2-3м вълни(ок.100МХц) синхронизирани вероятно с индуктивна връзка - съответна дължина на антената 1,1-1,5м, поради правоъгълните очертания на кутията и по-висока ефективност. Вълните са се скъсявали до 30см (ширина на затвореното пространство 15см - 1/2 дължина на вълната) приемните антени/диполи са били с дължина 15см - предполага се, че за повишаване ефективността е използвал няколко приемни антени!
Ето още една версия за прочутия електромобил на Тесла.
За пояснение в двуламповият осцилатор няма кондензатори - замества го капацитетът м/у електродите на електронната лампа.
Днешните полупроводникови прибори - транзистори предлагат и по-добри възможности от някогашните лампи.
Самозахранването на електромобила ставало вероятно с акумулатор и динамо свързано към трансмисията! Ако пък задвижим с асинхронния мотор генератор за прав ток или променлив 50Хц ще имаме ефективен комутатор (преобразувател) за високи мощности - максималната мощност на вакуумна лампа е 1кВт!



Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: narrep
Категория: Други
Прочетен: 196819
Постинги: 96
Коментари: 0
Гласове: 72
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031